Förkylningstider!

Efter vilodagen igår körde jag på en lite kortare joggingvända idag på ca 40 min med lite inslag av intervallträning. Känns som att man börjar gå mot förkylningstider, Nelly är redan där. Värker på höger sida av ryggen och ner mot rövva, kan nog va träningsvärken som inte lagt sig helt. Började min första jogging tur i lördags på 60 min och ATTANS vilken träningsvärk jag gott med!

Kör hemmaträning i morgon och släpper iväg Matz till gymmet.
Åh gud så jag längtar till torsdag, då blir det power gympa med exertube (gummiband).Yes, jag är peppad till max inför höstens träning!

Iaf så hände det något helt fruktansvärt igår när vi va påväg hemmifrån, Nelly sitter brevid mig när jag ska till och stänga ytterdörren, snabb som hon är nu förtiden så kryper hon mot trappen (som är av sten/betong?) tar sats och vänder sig om för att krypa ner för den, då hon snubblar på hennes fötter och rullar ner för trappen! Jag skriker, och gud så jag skrek jag trodde de skulle gå riktigt illa, men det gick bra, faktiskt otroligt bra, hon blev nog mest rädd för att jag vrålade rakt ut och slängde grejjer jag hade i famnen för hon grät en liten stund sen va de osm vanligt iag...PUH!!!Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, de va en sån hemsk syn och se henne rulla ner och se hennes skrämda min, min plutt!

Jaja, nu är jag redo för en natts sömn. Får se om Nelly gör oss sällskap inatt också.


Kommentarer
Postat av: martina

vilken tur att det gick bra med sötnosen:) går nog inte att föreställa sig hur panikslagen man måste känna sig när nåt sånt händer:(

2009-09-09 @ 21:57:47
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

Märket finns alltså att få tag på i sverige:):)? kommer du ihåg vart ni köpte dne:):) tyckte tiny love hade så fina och färgglada bebis saker:):)

2009-09-10 @ 12:41:43
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

åhh vad söt dne var:):) börjar gilla deras baby saker mer och mer nu bara:) synd bara att jag redan köpt en sängmobil:( men i försig man kanske kan ha en vid skötnordet också:P:P självklart få du det:):) skickar mail imorgon:)

2009-09-13 @ 17:23:07
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: elin

GRATTTTTTIS till sötaste Nelly på 1 års dagen.

tänkte messa dig..men ditt nr var borta :(

hoppas ni haft en toppendag.

2009-09-14 @ 14:07:34
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: martina

hej hej igen):) såg nu när jag skulle maila allas lösenord att jag inte har din mail:( skicka den gärna till mig [email protected] så jag kan skicka lösen:)

2009-09-14 @ 18:33:14
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0