1 år!



Ja då ligger våran 1 åring och sover nu då, tillslut! Hon har börjat knöla vid läggdags och hon är inte lätt att söva!
Tålamod är verkligen något som får prövas ända ut till dom yttersta gränserna som förälder. Och jag måste säga att jag är rätt duktig på de och vill passa på och ge mig själv en klapp på axeln.

Kolla in pälsmössan på bilden, jag föll pladask! Farmor sa nåt om att hon blev en liten säl i den, och ja de kan nog stämma...världens gulligaste säl isf!

Vi hade lite besök här på em av fam,faf,gamfam,mof och mos (=moster).
Många jättte fina presenter fick Nelly.Tänker inte skriva ner alla, men bla en farm,dockor mmmmmm....!

Hur går det med min träning då?
Jo det har gått riktigt riktigt bra, men har nu börjat känna av slitningar i v.knä och känner att jag ska vila det så jag kan fortsätta utan större skador. Blir till lite rehab i simbassängen tror ja. Då jag har kört på asfalt med joggen och med kassa knän i grunden så är de kanske inte så konstigt, dessutom började jag nog lite för hårt. Kan hända att de blir poweryoga på onsdag,19-20.30 i Karlbo gymnastikhall. Det är min moster som håller i det och hon är en grym ledare, kan verkligen rekomendera hennes pass! Där kan man snacka energi!

HOJ!

Kommentarer
Postat av: mam

ÅÅÅÅÅÅ..herregud va söt hon är mormors lilla plutta<3<3

2009-09-14 @ 22:04:22
Postat av: mam

ÅÅÅÅÅÅ..herregud va söt hon är mormors lilla plutta<3<3

2009-09-14 @ 22:05:32
Postat av: Pillan

gud vad fort året gått:) riktigt sötnos!

2009-09-15 @ 11:04:41
Postat av: pernilla

Hejsan! är det samma lärare på yogan som var innan sommaren? hon var bra =)

2009-09-16 @ 11:50:20
URL: http://pernillamalmquist.blogg.se/
Postat av: jimmy

Grattis Nelly....hipp hipp hurra.hurra..hurra..hurra.

2009-09-20 @ 12:13:29
URL: http://backius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0