Down in the river...

jag tänker inte be om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande här inne på bloggen, jag måste dra ner på mitt dåliga samvete som finns där i tid och otid! Sånt är livet, ibland sugs man upp och ibland ner. Idag har det vart en neråt dag iaf, hela jag känner sig som ett vrak, grå och dassig och humöret är INTE på topp.  Tänker inte gå in på närmare på detajler  om de. Har vart i Krylbo sen strax efter 16, helt själv,helt tom helt uppäten. Matz har vart hemma och städat och nelly har vart med farmor och farfar. Nu ligger hon säkert och sover. jag saknar henne! ska smyga in och pussa henne när jag kommer hem.

Åh herre, nu är de nästan bara 8 dagar kvar! Jag är såå nervös och värre blir de ju närmare dagen jag kommer! Återkommer om de!

Nu är de snart dags, att åka hem...har vart skönt att ladda batterierna ihop med dom jag håller närmast hjärta!(förutom nelly å matz såklart)

Så tillsist! Livet bjuder på prövningar, dom kommer för att stärka, dom kommer för att besegras, och göra en starkare! so kepp on!

Kommentarer
Postat av: Teres

ja - helt rätt! Bloggen e till för DIG - å skriva när du vill! Inte till för alla andra!



Skickar en stor kram å det ska gå bra!! Äh, skickar ett gäng kramar förresten :-P

2009-05-10 @ 21:50:15
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: pillan

Du ska se att allt går prima gumman!!! Puss och kram på dig!!!

2009-05-12 @ 23:15:11
Postat av: Mondie

Vad händer om 8 dagar? ;o Haha, du får inte skriva sådär,jag blir så jävla nyfiken.. ;)

2009-05-13 @ 17:31:59
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0