Tummen upp för mig!

OjOj, what a day! Har fått väldigt mycket gjort idag kan ja säga. Dagen började 6.30, frukost, mys, morgontvätt och på klädning. Damsög, torkade golven och Linn kom på ett välbehövt besök cirkus 9. Ja som bäddat ner mig för en stunds vila när Nelly somna, men men...nöden har ingen lag :) Linn tog hand om skrutt så ja fick vila i 1 h, TACK hjärtat! Sen kom Emilie på besök, då vart de fika och sen drog vi till Rutbo trägård och ja ville ha typ allt! Moneymoney?!! Sen packade vi in oss i bilen igen utan att handlat någonting och drog ner på stan och kollade läget och tog en kulglass och smaskade på. Hemmåt, lägga Nell. Sedan Kryllan med massa bus och stoj + mat. Hem fixa i ordning Nell för natten, kvällsvälling och tandborstning. Wohow nu är ja trött tog en paus i soffan och fortsatte sedan med disken och sen damtorkat överallt! Tummen upp för mig idag, de har vart så fullt upp så jag glömt bort att äta som ja ska :/ Så nu är ja lite halv död i min lilla hjärna.

Yesyes, so now? Känner mig rastlös som fan! Blir nog till att rensa lite tidningar.

4 dagar!

Kommentarer
Postat av: elin

vilka fina bilder (nedan) :)

har hon fått nå fler tänder? :) julia har inte fått en enda än :/



vad ska du göra om 4 dagar? är det det jag tror det är ?;)

2009-05-16 @ 16:46:22
URL: http://jelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0