Tröttast i världen!

Dåså, helg igen! Jag längtar till sängen som bara fan, lägga mig och läsa världens bästa bok: Jenna Jameson att älska som en porrstjärna. Började läsa på tåget ner till Sthlm i tisdags och har nu hunnit med halva boken som är på 600 sidor. Och dom som känner mig vet att jag ALDRIG läser böcker i vanliga fall, men om så tröttnar ja lika fort som jag öppnat den.

I morse kom Nellys farmor hit innan Matz åkte till jobbet. På fm grejjade hon med nellis och jag rullade köttbullar och donade. Sedan så åkte dom ut till Sonnbo och  jag bäddade ner mig och sov i 2 h, helt slut. Men förutom tröttheten (som mycket väl kan bero på vädret) så mår jag hur bra som helst. Jag är så lycklig!

Helgen blir nog lugn som de ser ut.



Kommentarer
Postat av: Lotta

vad var det du gjorde på den stora dagen? kram

2009-05-23 @ 08:46:53
Postat av: Lina

jag gillar inte heller böcker :p eller jo. böcker är ju underbara! men när har man ro att ligga / sitta still o läsa en bok? inte ens jag som är arbetslös (i en dag till) har ro att läsa böcker.. när jag o syrran åkte till egypten började jag läsa GÖMDA av Liza Marklund. Läste ur den på två dagar. jävlar va bra den va :D

2009-05-23 @ 08:53:17
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: anna

ja va gjorde du på din stora dag?

2009-05-23 @ 09:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0