Sol sol älskade sol!

Studsade upp ur sängen före sju i morse, jätte pigg! Tänk vilken bra inverkan solen har på en. Jag och Linn kom ut efter många om och men på en skön promenad i de ljuvliga vädret! Nelly va inte så glad, ja tror hon vill ha en ny vagn! Om inte så vill mamma ha de:) En smidig  lätt och snygg vagn! Nog för att jag tycker den här är fin, men jag vill ha en lite lättare för promenader. Får se hur de blir med det. En ny overall skulle hon behöva iaf, dom hon har nu är alldeles för varma.

Idag har jag och Linn lagat och avnjutit en helt underbar middag, pepparotspanerad lax med ris och sås. Matz gillade de också, men fy va kladdigt och jobbigt att panera laxen, tur vi va två.

Har även vart och inhandlat nya jeans,får se om ja behåller dom eller byter, har inte riktigt bestämt mig än.Måste verkligen ge butiksbiträderna på mr.h en eloge som stod ut med mig idag, jag testade säkert 20 par jeans, och vissa 2 ggr. 20 över sex kom jag ut från affären helt slut.Dessutom är dom otroligt trevliga och hjälpsamma!

I morgon blir de babysång! Nu blir de till att fortsätta kolla in hocken, leksand-AIK!

Tjaoo bärfis!





Kommentarer
Postat av: martina

Åhh vad vacker hon är din lilla tös:):) ja man e ju så rädd att förstöra magen när man e så ung:):) hittade den weleda oljan, la upp dne på bd e det den du använde:) har inte köpt dne än från boyshop, men tänkte jag skulle gö det:):) ja jag har hört att de ska va underbara:) just nu smörjer jag bara med babyolja och nå billigt body butter:) men bättre än ingenting:P:P nu måste jag också börja skrubba magen, alla tips är bra:P:P

2009-03-18 @ 23:02:25
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Mam

Hon är ju bara för go sötnosen <3<3

2009-03-19 @ 20:31:11
Postat av: Lina

haha va söt bild!

2009-03-20 @ 10:17:49
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Mam

Där har snuttan Backius blicken :-) <3<3

2009-03-24 @ 11:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0