Syyyk!

Ja sist ja skrev satt jag och tyckte synd om lilla sjuka mig, jag är fortfarande sjuk...till och med lite mer sjukar än för en vecka sen. Jag har verkligen åkt på en riktig jävla förkylning!Kan inte sova för kroppen värker, andas är lönlöst utan nässpray, hostar gör jag tills ja spyr. Japp men jag hoppas de har lagt sig till torsdagen för då ska jag och Matz åka med birka paradise och bara njuta av varandra, god mat och sen ska jag försöka få med han på en dansvända också!:)
Nelly ska vara hemma och mysa med farmor och farfar och sova där.

Idag är de andra dagen på Matz semester också, han har vart riktigt effektiv nu på morgonen, nu är de mesta barnsäkrat hemma, för Nelly drar i alla skåp och vill roa sig med allt annat än hennes leksaker. I lördags åkte gardin + gardinstång ner...hon är allt annat än lugn vår vilding . Hon utvecklas ju av hennes nyfikenhet.

Nej om jag ska återgå till matlagningen, hemmagjord potatismos och falukorv i ugn special. Matz och nelly är ut till Heffa så jag kan stöka som jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0