Klantarselet har vart i farten!

Hejhej hallå gott folk!
Jag vet inte vad som flugit i Nelly, innan Matz åkte till Mantorp sov hon som en gris till 7-8 på morgon, men de har hon inte gjort en endaste gång nu när vi har vart ensamma hemma, nej då ska man upp och busa redan kl 6! Jaja, de finns inge bättre än att mysa i sängen med henne och vällingflaskan så de va ju skitsamma!:)

Today, skjutsade jag ut Nellisen till sin farmor och farfar som hade lite nellyabstinens efter en lite semestertripp. Jag drog vidare mot staden och mötte upp Linn plockepinn, vi lunchade tillsammans på kina efter de sprang vi som idioter runt på stan och letade min borttappade lur, som jag tllslut hitade på bokia gömd bland alla almenackor.
Rullade vidare till hennes nya lya för att kolla in den, men fastnade med att riva ner tapeterna i sovrummet. vilket gick på ett kick.

På kvällen vart vi bjudna på grillat ute i sonnbo,GOTTT!

Efter läggningen så började jag damtorka överallt och städa undan lite till matz  hemkomst i morgon. Jag är en snäll jävel, de ska ni veta ;) Åh va mys de ska bli att få dela säng igen.



Bilden talar för sig själv, jag fullkomligt älskar den! (tagen av farmor å farfar)


Kommentarer
Postat av: mam

haha..klantarsel..Ja du är en väldans snäll jävel,måste fått de av mamma din...pappa m så klart..

ÅÅÅ va Nellsan ser nöjd o go ut där<3

puss o kram.:-)

2009-07-25 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0