Fest för hela slanten!

Åh herre jävlar, ja säger bara det! Gårdagen...ja den va mer än helt suvurän! Jag är såå glad att jag kom ut från detta boende för några timmar! jag har känt att jag va påväg att kvävas här hemma, allt knns så begränsat och man har tappat så många man har en gång haft, jag vet inte men de gör mig så deprimerad! som att man inte bara kan höra av sig om de händer nåt och bara fråga, för bara man har fått barn innebär inte det att jag vill sitta hemma och ruttna framför dumburken, ja menar jag vill ändå ha ett fungerande socialt liv också!

Iaf tillbaka tillgårdagen, tappade mig lite där:) Alla va så grymt läckra i sina 50 tals kläder. De va lekar, underhållning och mer där till av högsta kvalitet. Jag är impad av tjejerna som hade festen, som lyckades så grymt bra! Tack tack! Min kväll slutade strax efter 03 på morgonen och min kropp ville bara sova, medans min hjärna ville stanna för att skaka lite extra med den lilla rumpa jag har! Appropå rumpa, jag bara älskar shakira, hennes former, och inte tala om hennes rumpa, you drive me crazy women!

Fan skulle slänga ut lite trevliga bilder från festen men min data kapsejsar  så de får ja ta vid ett annat tillfälle!

Idag har jag vart så trött, så otroligt jävla trött, lsutade ändå inta alkohol runt 24 tiden men men, min kropp är inte van längre.

Nej fifaan, jag ger upp, min ögon tillåter inte nå mer data!
Tjosanhejsan din gamle spejjare!

Kommentarer
Postat av: Bängan

jag har faktiskt frågat om du vill göra nått, och för typ 3 månader sen sa du jag hör av mig sen när jag kan :P sitter här framför telen och väntar fortfarande! /kraaam!

2009-07-06 @ 01:56:53
Postat av: Emelie

Jag glömmer, min hjärna är typ överfull...om de äns är möjligt:/

2009-07-06 @ 08:05:03
URL: http://backius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0