De va nära ögat!

Åh natten till idag va  så lååång, jag kunde inte sova, jag ville bara ha potatismos och ugnstektfalukorv. Jag låg och pratade så Matz blev lika hungrig som mig men tillslut fick vi ge oss och slumra in.
När jag vaknade på morgonen va jag trött som fan men kände mig rätt så skaplig ändå, bara huvudvärk och värk i bihåler, hostan va bättre. Efter em vilan hade till och med huvudväärk och bihålevärken avtagit och jag kände mig som människa igen, tills kvällen kom och jág va på väg hem från städningen då de bara uppenbarade sig en sjujävla magvärk och jag visste då inte hur fort jag skulle köra hem. När väl jag parkerat lite halvdant utanför porten va de bara till attt spätta på uppför ala trrappor ( bor på 3e våningen ) slänga upp dörren, de va på näppen vill ja lova. Så så roligt hade jag de nu ikväll mina vänner, hoppashoppas de bara va nu ikväll och intekommer till att fortsätta. Har iaf setat och svullat 3 tallrikar fil med smulat hårdbröd och en chirrepåse så nu är magen lika full som innan min lilla incident här på kvällskvisten.Känns....sådääär, skunde väl hoppat chipsen!Va inte ens sugen, eller så va jag! Jag vet inte längre, nuförtiden slinker de i vad fan som helst. Nej dusch och säng here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0