Bättring!

05.00 ringde matz väckar klocka, 06.00 va han påväg mot Mantorp och dragracing som håller igång hela helgen. Så på söndag kommer han hem till sin lilla familj igen, och jag tror han kommer längta lite men ha grymt kul! Vi kommer sakna pappa Matz jätte mycket, Nelly säger pappa hela tiden! Men under dessa dagar ska jag bara ta hand om mig själv under kvällarna, skönhetsbehandlingar ( vill ja lova behövs), laga massa mat till lillskrutt (kvällens rätt va köttfärslimpa), i morgon blir de stek!

Annars så va jag till läkaren idag och dom konstaterade att jag behövde slemlösande hostimedicin och pencilin för urinvägsinfektion. Urinvägsinfektionen hade jag inte en aning om att jag gick med. Men iaf så har jag mått mycket bättre idag, tack å bock!

Har tillbringat dagen mestadels i krylbo där det ätits thai och chokladpudding.Nelly har börjat sagt nej nu också. Hon rev mormor i ansiktet och efteråt sa hon neeej...haha söto! Och sen så har hon även börja ge saker, så när hon fick en macka idag så skulle hon ge tillbaka den. Ojoj de har hänt mycket nu.

Nej lite sega ostbågar kvällen till ära!



Kommentarer
Postat av: Martina

oj va snabbt det går, inte längsen vi sågs ju, o då hade ju inte orden börjat komma än, helt otroligt va fort det går=)

2009-07-23 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0