nä, ingen rubrik idag!



Usch jag har verkligen skrivtorka känner jag! Idag känner jag mig bara helt slut och orkar inte göra nåt, jag orkar absolut inte vara social för jag känner mig inte trevlig för fem jävla öre. Snuttis somnade precis och jag sitter nu här med ett halvt öga på våra bästa år, även kallat days. Den serien är verkligen beroende framkallande, de blir skiit spännande på slutet och man tänker att nu måste jag verkligen kolla i morgon och se vad som händer? så dröjjer det iaf 1 år innan man får se de, ungefär iaf!

I dag är de verkligen en slappis dag!




Nelly har haft jätte roligt i sängen idag, har setat och pilat på hennes sängmobil och lekt med alla djuren.
Se hon har inte ens fått på sig ordentligt med kläder än, så slappa är vi i den här familjen:) men lika glad för det är hon. Hon har ÄNTLIGEN  dragit ur sig rejält här på förmiddagen både i blöja och på skötbordet, phu! Jag ringde till vår bvc sköterska och undrade va jag skulle göra för att få henne att bajsa, hon rekomenderade katrinplommonpuré och messmör, men hon klarade de fint själv iaf, sen vart hon sprudlande glad igen:) Tänk er själva gott folk, att inte få bajsa på flera dagar!huwaligen. jag vill också kunn lägga ut filmsnuttar, måste man gå igenom youtube då eller vadå? tell me!

igår va vi på stan iaf med malin och Julia på dagen, det gick hur bra som helst nu när Nelly är mätt i magen om dagarna.
inhandlade en jätte fin rosa termos som vi kan ha varmt vatten i när vi åker iväg, tex till stan, för att blande ersättningen med. och jag köpte mig en apläcker BH,Matz blev helt vild ;) haha så skönt att slippa ammnings linnerna på dagarna,man har inte känt sig allt för sexi!

sen vart det kväll, dagarna går ju så fort när man har saker att göra hela tiden. nellsingen somnade och jag drog iväg och firade Pernillas födelsedag, gissa om jag svullade massa godsaker, fick även med mig massa hem till Matz. Så nu ligger du på plus sidan pillis :) hihi de va iaf hur trevligt som helst, längesen jag va iväg så en kväll!
Tjejerna skulle på nå 80-tals maskerad nästa helg och jag fick följa med, snacka om att de pirrades i kroppen när jag började planera smink och kläder?!

Nej vi ska nog ut och inandas lite frisk luft idag iaf, rensa hjärnan lite! Då är de bästa att gå ut och gå och tankarna får vandra fritt i min lilla ärthjärna!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka underbara bilder!!

2009-02-19 @ 13:37:57
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; Åååh, vad söt du är :) Ja jag fick Tuva från henne.. Ända sen Skilda Världar gick på tv har jag gillat henne :) Tycker det låter lite busigt, & vår unge kommer nog bli ganska busig :)

2009-02-19 @ 14:25:40
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Mam

Trollfian<33 Gud va go hon är! Puss på lilla nästippen...:D

2009-02-19 @ 15:43:56
Postat av: eleni

gissa gärna på bilden min blogg? kramis / eleni

2009-02-19 @ 15:57:46
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: pillis

Så kakorna vart godkända? erkänn du svulla i dig nån du å? ;) och jag tycker verkligen du ska med ut nästa helg!!!! ledig på tisdag kan vi ta en borlänge tripp?! Puss och tack för igår!<3

2009-02-19 @ 18:50:55
Postat av: Teres

du har blivit utmanad :-) Kolla i min blogg!

2009-02-19 @ 21:30:28
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: MONDIE

Sv; Hahaha, ellerhur ;') Han är skitbra på att härma röster! Han borde bli nån sån där som pratar till tecknade figurer i filmer.. hahaha





Åwh, de bilderna är fööör härliga, sån go liten tjäj :)

2009-02-20 @ 11:07:19
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: TheKitchenslut

Åh, vilken underbar liten sötnos du har! =D

2009-03-08 @ 08:29:03
URL: http://metrobloggen.se/kitchenslut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0