PisseNisse!!!



Ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaternande här inne. Har vart full rulle för oss.
Jag ska ju på 80-tals fest nu på lördag så va till Borlänge igår och sprang runt och irrade tillsammans med Linn och Pernilla, ja och Nelly såklart! Va ju tvungen och inhandla mig lite passande kläder för den kommande kvällen :)
Har dessutom solat solarium för sörsta gången på 1 ½ år, underbart att få lite färg på min kropp. Man känner sig ju fan så mycket fräschare då. Dessutom har jag blonderat håret, KATASTROF, de såg ut som någon hade hällt piss i huvve på mig, NICE! Men har haft de under behandling i några dagar nu så nu är de  påväg åt rätt håll iaf!

Åh jag har köpt en sån fräsig kjol, en svart spets/volang, ah lite svårt att förklara, tänkte göra den och ett vitt linne och massor med halsband, lite Madonna stuk nu på lördag ja vi får se, dyker väl upp en bild på min utstyrsel i lsutet av helgen. Jag ska även dricka en cider eller tre, ska bli otroligt skönt att komma ut och vara Emelie! Däremot tänker jag inte dra i mig alkohol så jag blir liggandes hela söndagen, de är de inte värt, jag hatar bakfylla! Så de blir lugnt!

Blir säkert en vända till Västerås i helgen också. Matilda och hennes Johan flyttade dit i slutet av december så ska kolla hur dom har det där.


Här är en mössa och en klänning nellys mormor beställt från Linus&Lotta
Mössan är bara lite för stor men blir nog perfekt till hösten.
Hon ficka massa annat fint också:)



Nelly har setat helt själv idag utan stöd på golvet

Kommentarer
Postat av: Mam

Lilla snutte gumman <3<3 finns ingen som Nellygumman

2009-02-26 @ 21:02:13
Postat av: elin

åh vad roligt o få komma ut lite. ha rktigt roligt o koppla av nu :)

åhh..julia sitter med..IBLAND..haha...o så tippar hon lååångsamt åt ett håll..dunk ner i golvet..men det går bättre o bättre..fast hon helst vill stå.



hur gåre med maten? jag har börjat ge lite 6 månadersmat nu..o lite välling. mina bröst känns tomma ibland :(...men hon verkar mätt o belåten nu iaf. jag som ville amma lite längre. :/

2009-02-26 @ 21:37:39
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Teres & Tindra

Nawh så söt hon e!! Å DUKTIG!!! =)



Ha så skoj på lördag!!!

2009-02-26 @ 22:02:43
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: sanna

Åh jag vill oxå på 80-talsfest. Va skoj :)

2009-02-27 @ 11:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0