Aldrig nöjd!

Äntligen!Tog ju bara 75 år att komma in på sidan!
Åh vart man än kollar så handlar de om hår, hår och åter hår.  Jag vill göra en förändring med mitt yttre. Jag gör en sak och är skiit nöjd i några dagar, sedan tröttnar man och vill testa någonting nytt! jag har precis kommit in i den fasen, help me I need a make over,NU!  Jag vill ha ny fräsch frisyr, klippa luggen som är på tok förlång, jag känner mig verkligen som en sur gammal torkat disktrasa. Någon villig som kan tänkas ställa upp på förslag på färg och frisyr? De mottages varmt!

Glömde ju för fasen säga att vårat lilla troll blev 5 månader igår! Tiden går för fort!

Jahapp då va det söndag igen då! Drog och jobbade en sväng på förmiddagen medans skrutt sov förmiddag. Sedan begav vi oss ut till Alsbo och härjade. 14.30 skulle vi infinna oss på kinaresturangen där vi blev bjudna på mat av svärföräldrarna, sä jävla gott! de smakade inte alls som de brukar, dom måste ha bytt kockar eller nåt, kul med lite förändring tycker jag! Dom har även thaimat där nu också. Rekomenderas! Efter maten åkte vi ut till Sonnbo och fikade, försökte få Nellisen att somna med en promenad men hon skrek som en stucken gris så vi vände på klacken och tjoff, då somnade hon! Fick sova ett tag och nu sover hon igen,  har sovit sen 19.30. Har fixat så hon kan sitta i vagnen nu, hon trivs jätte bra nu när hon kan se  mamma ännu bättre ;)

Yesyes i morgon ska vi nog städa lite om de inte blir för fint väder för då ska vi ut såklart! Jag vill också ha en pulka som Nelly kan åka i precis som syssling Tindra, de ser så himla härligt ut!:)

Nej ska in och göra mig nattklar nu! seeya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl lägga in en bild på vagnen :)

2009-02-16 @ 10:20:44
Postat av: MONDIE

Åwh, jag tycker du ska göra sådär som du hade förut, den mörka korta tuffa frisyren, fyfaan vad snyggt det var på dig! :)

2009-02-17 @ 00:19:25
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0