Hon är svinig!

jaha då har vi vart på BVC idag , mätt och vägt lillan!  Hon hade bara gått upp 100 g på 1 månad, hon är ju så smal. Så nu ska jag komplettera med ersättning efter varje gång jag har ammat henne. När jag gjorde det efter att vi kommit hem så åt hon som en häst av ersättningen, stackarn har väl alltid gått ifrån bröstet och fortfarande känt hunger :( Så här i efterhand får man så dåligt samvete att man inte började tidigare! Men hon har ändå vart nöjd, och en sprallig liten spillevink! Så nu ska vi börja med smakisar igen! starts tomorrow!

Tog en härlig promenad med syster yster idag som var hemma ifrån skolan pga svinkoppor, mitt lilla svin, så söt och prickig i trynet ;)

Annars har de vart lugnt efter allt städande på fm, va och veckohandlade hela familjen på em och lagade mat. nelly sussar sen 19.30.

Grattis på namnsdagen Julior!

Dags för lite kvällsvård!

Kommentarer
Postat av: Teres

Så ska du inte känna! Så länge hon är pigg å glad så mår hon ju bra! Så det är ingen fara!



Hihi - få se om hon ökar lika snabbt som Tindra gjorde då hon fick mer än bröstmjölk! Nu äter hon dock inte lika mycket längre - så hon behövde väl växa på sig "lite"!

2009-02-16 @ 21:32:07
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Mam

HA hahaha!Du är väl för rolig,(mitt lilla svin)va får du allt ifrån.=)PUSS o KRAM...

2009-02-17 @ 10:16:18
Postat av: Anonym

Ebba gick/går inte upp mycket hon heller.... hon blir 2 i maj och är lika stor som min kompis 9-månaders.... s jag har nog dvärgbarn

2009-02-17 @ 22:38:53
Postat av: sanna

hmm av nån anledning kom inte namnet med på förra inlägget..... Det var jag som skrev om du undrade :D

2009-02-17 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0