Stochom!

Kanske är dags att skriva några rader igen?

Det blv en hel dag i den kungliga huvudstaden i fredags, farmor och farfar kom och hade en hel dag med lilla Nelly.
Vi åkte mot hornsgatan och parkerade, ringde Jimmy ( som inte hade en aning om att vi va där). Dom blev smått överraskade när vi sa att vi va alldeles utanför :) Alldeles brevid där han bor har evfa attling sin attelje och vem kommer inte ut precis när vi går förbi? Om inte självaste Efva, en av mina favoriter! Så sprudlande och vacker . Vi bjöds såklart in på en kopp svart och snackade massa skit. Sen tog dom med oss på en shoppingtur och vi avnöjt en god lunch. Tiden gick så fort, tillslut va vi tvungna att börja tänka på refrängen. Svängde av mot Barkarby innan hemfärd. ca 20.30 va vi hemma igen och vår lilla skrutt låg och sov så sött. Allt hade gått jätte bra här hemma, dom hade haft de riktigt härligt :)

Igår lördag hade det anordnats en fototräff nere i hyttan som jag och Vickan drog iväg på. Det börjades med en rundvandring och jag kan bara säga woow, vilken vacker miljö! Efter de va de make up och styling för hela slanten för de som skulle fotograferas,jag och Vickan gick mest runt och kollade läget.Runt 11 åkte pappa till tågstationen och hämtade upp jimmy som skulle vara med underdagen och dela med sig av lite tips osv.Kul och träffa honom igen:) Efter någon timme tröttnade vi och begav oss hemmåt. Hon till sig och jag till mig. Jag hade lite abstinens efter Nelly då jag knappt träffade henne på hela fredagen. Hämtade lite lunch och sen drog Matz ut på älven och jag tog med mig Nelly tillbaka till hyttan. Några ville ha med henne på en session men jag avböjde de. Dom ville linda in henne i nå svart lakan...njaa eftersom hon inte gillar blixten på systemkameran vi har hemma så ville jag inte utsätta henne för de.

Kvällen va tänkt för utgång men jag hade noll ork och kände mig helt borta i skallen så jag drog slutsatsen att de skulle nog inte slutat så bra. så de blev robinson och vid din sida och sen sängen. 01 ringde fader och ville ha skjuts hem, såklart man ställer upp!

Nu ska jag ge min älskling mat och sen ska vi nog hitta på nåt medans pappa Matz är ute och förösker hova in gammelgäddan!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Mam

Men herre gud vilken sötnos<3 puss från mormor:)

2009-04-07 @ 08:36:18
Postat av: martina

tack så mycket, fats känner mig mest lönnig nu:P:P jag har också vart skit nojjig över dte men när jag ser vecka för vecka att den växt och börjat känt små fjärils rörelser har jag lugnat ner mig:P:P med ibland syns magen inte alls, speciellt på mornarna då blir man lite orolig:):) fast måste ha vart skönt att inte fått mage så tidigt då slipper man ju bli så stor:) kan tänka mig att man lugnar ner sig otroligt mycket då, tok längtar till ul:)

2009-04-08 @ 18:25:13
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0