PÅSKFAN!





jahapp bara att ladda inför  morgondagen, 2kg köttfärs ska rullas till fina små runda härliga köttbullar, Linn kommer över och hjälper mig! Det är ju snart påskafton och de vankas familjefest hos familjen Backius på Villagatan. drygt 25 pers ska fylla sina magar med  god påskbuffé. Morotskakorna vart klara igår med härlig limetopping. Våra kusiner och faster från Malmö kommer upp och ska stanna i några dagar, hoppas på lite utgång på påskafton!

Annars är de fullrulle om dagarna, Nelly har enegri så de räcker och blir över. Nu förtiden är hon inte alls lika nöjd över att bara sitta och leka, nu ska man va med så hon kan stå hela tiden.på bvc rekommenderade dom mig att ligga och läsa böcker så hon får lära sig varva ner lite.Så vi bäddar ner oss och myser i sängen med lite böcker.

Ikväll har jag känt mig lite uppe ivarv, blir så när de närmar sig högtider.

nej fan  nu ger ja upp. ska säta mig brevid pruppen och krams lite innan sängen!

Kommentarer
Postat av: Lina

sicken söt bild :) mer mor-o-dotter-bilder i bloggen :)

2009-04-10 @ 11:50:44
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Mam

Men vilka sötnosar! Gosigt må jag säga..<3<3

2009-04-10 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0