Idag är de fredag!

Åh herre Gud fick precis syn på mina blommor i v-rummet,totalt ihop deppade, dom skulle nog piggas upp men lite omvård från mina "gröna fingrar" ( nu va ja jävligt ironisk ), När vi flyttade hit så satsade vi på levande blommor, och för mig är de en helt ny upplevelse då jag vuxit upp med plastblommor( Min far är allergo ). Men dom lever iaf, och de är jag jävligt stolt över! Dock har jag tröttnat på dom, allihopa skulle behöva bytas ut. Va gör man då med dom gamla? de är ju trost allt inge fel på dom! Ja vi får se va jag gör åt saken.

För övrigt så är Matz ute på en fisketur med Putte och Heffa, tänk vilket jävla tålamod man måste ha för att fiska,5 min och jag är uttråkad och sätter mig och fika resterande timmar...typ! Och dom som aldrig kommer hem med nå fisk, hur orkar dom? Pojkar!

Nelly sover sen 19.30. och jag har inte gjort nå vettigt alls sen dess, setat här och latat mig.
Vill börja träna nu, hård träna...bygga lite ben och rompa,som försvunnit när min vikt rasat neråt. Tamme fan, inte en jävla byxa sitter som den ska, alltid för stora i rumpan, slapphäng. Tittsen ska vi inte ens tala om, tataly gone, eko i bhn!

Åkte till Kryllan idag igen och hjälpte mamma med gardinerna som ska fållas upp, 1 avklarad 3 återstår, dessutom måste jag finslipa på den första som ändå vart lite för lång! Nelly har vart en glad liten bärfis idag, vi satt ute i solen i över en timme och myste. Men fastnade solens strålar på mig då? NEPP, jag är vitast totalt genomskinlig!

Meh va nu, Nelly låter från sitt rum! Nu blev de tyst. De är nog tänderna som spökar, kan känna att de är flera på g samtidigt, usch stackars lilla tuttenula! Nä va tvungen att gå in til henne, ta upp henne i famnen och sjunga en truddelutt. Hon luktar såå gott! Nu kan hon förhoppningsvis tryggt somna om igen!


Nu blir de lugna gatan framför tvn!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Skicka blommorna till Hedemora vettja;) Mina är också döda!

2009-04-25 @ 09:00:55
Postat av: caroline

hej tjejen!tack, just för tillfälle var d inte så kyssvänliga;) en lindarosing läpp. men nu så=D hoppas allt e bra. tiden går fort hon bara växer o växer flickan din=)kram

2009-04-25 @ 16:26:10
URL: http://sotaflicka.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Jag lottar ut ett lyxigt makeupstore nagellack värt 125kr i min blogg nu. Vad väntar du på? Anmäl dig nu!:D

2009-04-25 @ 18:41:40
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0