Lätta lite på samvtet!

Sitter här med dåligt samvete och lite ångest.  Eftersom att jag har vart för jävla dålig på att höra av mig till folk som hört av sig till mig, både telefonsamtal, sms  och annat dylikt har jag haft ruggigt svårt att somna på kvällen och sover så dåligt. Så för att lätta lite på samvetet så vill jag bara be om ursäkt. men jag har haft så mycket i min lilla ärthjärna att tänka på så jag har helt enkelt tänkt att jag ringer i morgon, svarar på de i morgon och poff så är allt som bortblåst, tills kvällen kommer och man ligger och grubblar, varför tog jag inte tag i de nu då?jag får göra de i morgon...osv så kommer man in i en liten ond cirkel och det händer absolut ingenting! Jag har nog kommit in i en fas då jag går på lågvarv och känner mig lite asocial. Men de ska bli bättring på det, ny dag,nya tag!

Idag kommer iaf Emilie över och snackar lite skit, jag hoppas på massa skvaller att gotta sig i ;)

Wow bara att få skriva av sig känns så mycket bättre, som en befrielse på nå vis. Hoppas ingen tagit illa vid sig för mitt dåliga beteende :/

Kommentarer
Postat av: elin

skulle kunna varit jag som skrivit detta..kännerigen mig EXAKT

hoppas vi kan ses nån dag iaf...kram

2009-04-16 @ 07:54:54
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Man kan helt enkelt inte ligga på topp hela tiden. Är säker att dem som är dina vänner stannar kvar vid din sida fast du inte hör av dig med jämna mellan rum :)

Du har ju faktiskt en familj att ta hand om nu också, då blir tiden lite mindre för vänner helt enkelt.

Men det kommer att ordna sig till det bästa, tvivlar jag inte en sekund på :)



Skickar över lite sol! :)

Kram Liselotte

2009-04-16 @ 15:31:09
Postat av: Teres

Haha - ja, samma här! Alldeles för många man inte orkar/hinner svara på engång! Å sen så glömmer man bort det!



Men, världen stannar inte för det! Så ligg inte å grubbla på sånt utav sov sött istället!



Tack för idag!



Kram

2009-04-17 @ 21:41:44
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: bängan!

kom ihåg mig sen! :D <3

2009-04-19 @ 04:55:38
Postat av: Ingrid

Ör det lugnt om jag kopierar ditt inlägg och lägger den i min blogg;) Nä då...men känner exakt samma sak! Å det där j***a samvetet som jämt ska plåga en....

2009-04-20 @ 13:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0