...

Hej måndag! Härligt har två stycken att ta hand om idag, först nelly såklart och sedan hennes pappa som är en sjukling idag, förkyld och jävlig! stackarn, så idag har man vart lite extra snäll! dessutom är nellys tredje tand påväg, så nu har hon en i underkäken och snart två gryn i överkäken.  den nedre har kommit upp rejält och bara lyser när hon drar till med ett stort smile, och jag smälter ungen är så jävla söt! ska försöka fånga de på bild. Har dessutom försökt lägga upp ett x antal videos men va fan gör ja för fel? Min blogg är så platt och tråkig och jag känner för att liva upp den lite! och jag biter på naglarna för fullt, dom ser ut som kattskit vill ja lova. Lillfingernageln är helt borta nästan, ah inte mycket kvar! Oj nu vaknade pruppen!  återkommer!


Kommentarer
Postat av: Mondie

Haha jag älskar sättet du skriver på i bloggen ;) Kan inte alla vara lite mer som du när de skriver, så jävla mycket roligare att läsa då! Du vill inte ha en roligare design på bloggen då? ;) Det kan göra mycket för att liva upp, tro mig :) Och du behöver självklart inte betala, gör det mer än gärna åt dig :) :*

2009-04-23 @ 17:09:52
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0