Cross och sol!



10.00, inpackade och fastspända och Nelly är redo för en fm lur i bilen, tummen och HarryHare i högsta hugg sen slocknade hon nästan på stört.  Vilket väder dagen har bjudit på, sol sol i massor på mina vinterbleka hud. Jag och Nelly parkerade oss intill Dannes cross buss och satt där i stort sett hela dagen förutom när vi va och hejjade på farbror Anders i finalen. Nelly har vart en glad liten spillevink hela dagen och hejjade på för fulla muggar. de va nog tack vare hennes hejjande som han tog hem första platsen:) Och jag har tammefan fått färg idag, röd på armar och bröst, JIHAA. I sommar ska jag va riktigt duktig och använda solskyddsfaktor och va rädd om min hy, har läst att de ska va en stor trend i sommar så de kör vi på!


Danne Matz Nelly och Wiklund!


Heffa och Nellisen!

Väl hemma i Avesta svängde vi in till Kryllan för att gratulera mammsen på hennes födelsedag, Grattis till henne!
sen bar de av för lite handling och hemma gjorde jag väldens godaste räksmörgåsar som vi mumsade på till kvällsmat!
Nu sitter jag här och ska snart hoppa i säng!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, har du vart in och kikat på affärn vid ica, den stänger på torsdag, men 75% på typ allt. Man kan hitta riktigt gulliga saker där. Äääääh, tiden går för söööööligt nu ju.. Haha, du vet hur stor längtan är i slutet :P

2009-04-28 @ 20:42:52
URL: http://iliveinacake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0