nyttliv!

Mina härliga  trogna läsare, jag får först och främst be om ursäkt för min urusla uppdat här inne!
Min motivation har vart ner på botten ett tag nu. Men nu är det så att jag har börjat startat ett nytt liv...ja lite lätt iaf! Så nu har jag mina funderingar på att starta om på ny kula med bloggen där ska ni kunna följa mig i min träning till the perfect body! Jag ska svettas, jag ska flåsa och jag ska börja skapa min drömkropp.
Men jag kommer även skriva lite om min vardag, men den kommer mest att innehålla mina upplevelser inom träningen. Just det att jag tänkte dela med mig av detta till er ska sporra mig och ge mig en kick till att fortsätta, kanske kan ni även finnas där och stötta när musten har runnit ur mig!



bjuder på en riktig sommar bild!


Kommentarer
Postat av: fammis

men....du är ju redan perfekt. Vilken fin bild, ni är sååååå fina. Värmde verkligen efter en riktigt tuff dag.

2009-09-07 @ 23:01:17
Postat av: elin

MEN vafan.du är ju så perfekt man kan bli. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2009-09-08 @ 09:04:32
URL: http://jelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0