Problemhy!

SJÄLVKLART, så jävla typiskt...Emelie goes prickigkorv i hela fejset, då va man åter en jävla finnunge. Finns det nåt som jag hatar mest med mig själv nu så är de min problemhy. Kvällen har bestått i att försöka läka den så den blir fin till helgen. Jag gjorde en annan variant på ansiktsmask nu med kamomillte, citron och honung, efter att ha setat med den så huden fick suga åt sig av allt så tvättade jag mig och smorde in mig med aloevera,hoppas hoppas! I veckan blir det till att handla hem B5 vitamin som ska göra susen för problemhy.

Idag har det vart en helt underbar dag, har i stortsett vart hemma hos min mormor och morfar i Brunnbäck hela dagen, ätit, fikat, promenerat och haft det allmänt mysigt hela familjen.

Nu har jag precis ätit kesella med nötter och druckit kamomillte, så nu kommer jag sova gott!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, så jävla fint foto på er, jag älskar det, gud vad fint det var.. har suttit och kollat på det hur länge som helst nu :) haha.. jag snor nog med den bilden till designen :D

2009-05-26 @ 00:54:36
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Mam

Håller m Amanda,gud så fint kort:)<3 Är så stolt

Kram på er!!

2009-05-26 @ 19:13:52
Postat av: Pixie Condé

Jättefint kort på er!



funkar vitamin b5 mot problemhy alltså?

Kanske man borde testa isf :D

2009-05-26 @ 22:41:00
URL: http://pixiesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0