Hej torsdag!

Hade tid på bvc nu på fm för lite vägning och mätning av sprallis. Allt såg mycket bra ut och hon förljer sin kurva galant.
Efter de va vi ner på stan en snabbis för ett besök på apoteket och inhandla lite diverse ting.
Nu sover Nellis en stund för att sen få inta lite käk.

Men nu är jag, precis som alla andra riktigt riktigt trött på de här vädret! Jag kräks snart på dessa gråa moln!

På lördag ska jag och Martina ha en dag i Kupolen tillsammans. Det va så jäkla längesen så jag kan inte ens minnas när vi va iväg på en shopping vända sist. Så de ser jag fram emot jätte mycket. Och helt själv dessutom så Matz ska va med Nelly hela dagen. Bra med lite far och dotter tid. Ska bli mer utav de nu då Matz tagit ut en dag i veckan så han får vara hemma med henne. Satt och krånglade som fan med försäkringskassan igår och gjorde lite små ändringar så nu ska mina dagar räcka lite längre, Najs!

Japp nu va även tågbiljetten bokad, på tisdag på tisdag....



Här vi min älskade kusin, hon ska följe med och va mitt stöd!
(sorry Linn men ja tycker du va så snygg här) :)

Nej nu vet ja tammefanken inte va ja ska skriva.


Kommentarer
Postat av: Helene

Vilken snygg bild på Linn! ;)

2009-05-14 @ 13:15:07
URL: http://helenewiklund.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vad är det för spännande du ska göra på tisdag :p?

2009-05-14 @ 16:29:22
Postat av: Magnus

Underbar bild, haah! :) Hoppas allt är bra annars! :)

2009-05-26 @ 22:33:37
URL: http://metimetoshine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0