80 tals festen!



Okej! Gårdagen...helt jävla amazing, klockren kväll! Förfest hemma hos Michaela och Jocke, så kul och träffa massa nytt folk!  Jag hade köpt mig cider som jag skulle dricka, drack 3 st på förfesten,1 cider i timmen, haha ja så sakta har jag nog aldrig druckit inte så lite heller för den delen. Men de gick ju jätte bra, va lagon rund hela kvällen. Begav oss ner till hyttan runt 22 tiden. Sen ägde vi the dancefloor, stod där nonstop hela kvällen tog en rök/kiss/bar paus i mellan åt för att tömma och fylla på :)  01.30 gav vi upp, tog vi och gick upp mot stan, jag Pillan Linn och Marcus. Kom hem runt 03 tiden, så sent kan ja inte mminnas när jag kom hem sist när man vart ut i farten. Jahapp Nelly vaknade runt 06 så matz tog henne då och gav henne mat, hon somnade om och vaknade strax efter 07, så sen dess har jag vart vaken. Så nu är man lagom trött :/  Tack och lov har jag faktiskt inte vart ett dugg bakis idag! Åkte till Västerås hem till Matilda och Johan och blev bjudna på god mat och fruktsallad till efterätt. Annars har de vart lungt, blev klar med mina köttbullar för ett tag sen, smarriga som fasen blev dom:)
Usch tror ja ger upp nu  och kyper ner  sängen, får  uppdatera vid ett annat tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Mam

De där var riktigt 80-tal....SNYGGT.:)

2009-03-02 @ 10:54:23
Postat av: Teres

Snyggt! =) - men - du hade ju för lite ögonskugga på dej :-P



Oh - tre? hihi - undrar om ja någonsin orkar vara uppe till det nu!

2009-03-02 @ 16:17:17
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Lina

hehe, tjusigt :p ser ut som en ung madonna på 80talet :p

2009-03-02 @ 19:36:25
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: moster marianne

det där var urläckert emelie. du är alltid lika fin, spelar ingen roll vad du sätter på dig, puss på dig

2009-03-04 @ 22:43:06
Postat av: Anonym

ja,skoja inte att ja vakna på söndagen med dunderförkylning.. fast guud va kul vi hade!! lär bli fler ggr!! :)

2009-03-08 @ 19:09:22
Postat av: pillan!

oj, du förstod nog att de va ja som skrev de nyss =P

2009-03-08 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0