Dra åt helvete förkylning!


Kände för att lägga ut nå riktigt glamorösabilder!

Kände mig verkligen som en segpropp igår, somnade nästan samtidigt som jag pratade med Malin i luren. Känner mig inte riktigt kry. Vaknade flera gånger av att min hals värkte och kunde knappt svälja. När jag skulle prata med Matz 06 i morse kom de knappt fram ett ljud, de gör så ooont! Tog lite sinova och la mig i sängen igen och hoppades att Nelly skulle ta en låång sovmorgon men eftersom hon somnade strax efter 19 så hade jag inte allt för stora förväntningar. MEN, 08.15 vaknade hon, då har hon sovit i ett sträck!!!!

Hon fick sina 2 vaccinations sprutor igår, hon va sååå duktig vår tjej. När första sprutan gavs sa hon inte ett ljud, innan andra sprutan så log hon och såg så glad ut men sen så grät hon en liten skvätt men de gick över lika snabbt igen. Och hon mår jätte bra, inge biverkningar alls :)

Jahapp då va the voice slut för dagen, då blir de  nyhetsmorgon för vår del. Andra alla kanaler försöker ju bara lura på folk en massa saker och jag går på det, och man har sett de 100983 gånger.TVshop!

Aja blir inge babysång för våran del idag iaf, jag som hade sett fram emot de så mycket :( Ist blir vi hemma och myser för hela slanten! Jag och lilla fnysan.

Kommentarer
Postat av: Mam

Tokstolla!Är du sjuk gumman....Men va Nelly är duktlg o sova......Puss o Kram Jag ringer....:)

2009-03-05 @ 09:35:53
Postat av: elin

men åhhhh hoppas du kryar på dig.

nu måste vi gå ensamma :/ jag känner ju ingen. fan, hur ska detta gå. haha

hoppas ni får en mysig dag iaf :)



förresten..fan för dig..nu har jag tittat på den där sidan massor...nu blir jag SÅÅ sugen på o göra jag o. men det får vänta.

2009-03-05 @ 11:22:46
URL: http://jelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0