Dead and gone

T.I ft Justin Timberlake - dead and gone, älska låten, älska Justin! Får så många roliga minnen till hans låtar. Tänker på Emilie och min sommar 06. Oj det va en sommar i party och alkoholens tecken, sol och bad!  I morgon kommer Emilie och hennes goa rottis Mimmi hit på besök, hon skulle göra kycklingpaj och bjuda på. Och jag ville ju inte vara sämre så just nu står en chokladtårta i ugnen och gräddas,Mumas!
Appropå minnen, de skulle kunna va de bästa som finns, de kan man leva på hur länge som helst. Jag och Matz brukar ligga i sängen och minnas tillbaka till hur vi träffades, alla känslor, alla träffar. Åh jag blir helt varm i kroppen varje gång jag tänker tillbaka på den tiden.  Nu kom han hem, skyndade mig till dörren och gav han en stor puss. Han överraskade mig med mina älsklings halstabletter, vicks lakrits. Han hade åkt ända till karlbo för att köpa dom<3



Sommaren 2006 vart jag även svart i håret, trivdes som fisken i vattnet med den färgen faktiskt.



NU: hoppa in i duschen och göra mig klar för sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0