Våran dag!











Idag åkte vi till badhuset för ett dopp. Nelly va väl inte överförtjust till en början men väl i vattnet sken hon som en sol!
Min gamla klasskamrat som är utbildad i babysim gav oss lite tips och råd. Tex åka rutchekana på magen och någon ska ta emot nere i vattnet. Självklart skulle Matz testa de, och ja jag va väl inte direkt super på men okej vi kan väl testa då tänkte ja. Det gick ju inte så bra då om man säger så, kan inte rtiktgt förklara va som hände men de resulterade i lite gråt iaf. Sen va vi hem och la en trött bulle.

Nu på em så har jag slingat håret på min kära mor och även hjälpt en av systers vänner att slinga hennes hår.
Nu är jag trött och magen är fullproppad med naturgodis. En kopp kvällste på de här sen blir de sängen!

I morgon så har min kusin Ida bal och jag ska agera frisör och fixa hennes frillis!:)

Kommentarer
Postat av: Mam

Tack så mycket för hjälpen gumman...Men hon är väl för go Nellsingen sötnosan..Ja du hon får nog vara med om mycket hon,när det gäller Matz hahaha :D..Va fin du är gumman nöjd eller hur???

Puss o Kram Mamsen<3

2009-06-09 @ 07:49:18
Postat av: Sandra

Åh, hon är bedårande :) & vilka snygga pattar du fått till :)

2009-06-09 @ 20:42:52
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Lina

men gud va söt hon e ;) det ser ut som att hon poserar på sista bilden ;) typ "titta mamma va söt jag kan va!" ;) SWEET!

2009-06-10 @ 08:15:04
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0