PMS kärring va de här!

Yes hejja mig, PMS ända ut i fingerspetsarna...känns bra ( fy fan va ironisk ja är)! Och midsommar i morgon med  vackert midsommarväder...ja de kan vi ju se oss om i röven efter. MER PMS! och jag ska dricka öl på kvällen, jag som ville ha cider...yttligare PMS! jag är själv hemma just nu... och ja ni kan de där nu...!

Iaf så har vi haft Malin och Julia här idag, då va jag på ra humör iaf...för våra små knåddisar busade och va så glada hela tiden! nelly blev helt vild och skulle dra Julia i håret, peta ut hennes ögon och va allmänt klåfingrig. Fy fan va härliga dom är,barn är de bästa som finns verkligen.

och nu så känner jag mig inte genomskinlig längre, jag har just smetat in hela mig med brun utan sol och fejkar min bränna hej vilt. Man känner sig bra mycket frächare med lite färg på kroppen...!

Tomorrows ska vi hem till min mormor och morfar och äta midsommarmaat, dom lagar alltid världens godaste mat, köttbullarna ska vi inte ens tala om, de vattnas i munnen när ja tänker på maten!

Appropå mat då, vilket jag klämmer i mig för glatta livet, mer än vad jag gör av med känns ju sådär! Hoppas maten sätter sig på rätt plats bara, de vill säga rumpenstumpen!



I väntan på morgonvällningen  i morse! GOOOS!


Kommentarer
Postat av: Mam

Hon är då helt underbar Nellsingen..blir sååå glad när man ser na...Står där nyvaken o gosig...puss på lilla nosen..<3<3.:-)

2009-06-19 @ 04:02:07
Postat av: Fammis

Håller helt med!! Hon är supergo, den lilla gladfisen. Grattis på namnsdagen till pussgrodan!

2009-06-22 @ 22:02:56
Postat av: Lina

fyfan vilken söt bild :) jag tror jag smäller av..

2009-06-25 @ 19:07:08
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0