fan fan fan!

Fyfan, jag har tappat bort kameran! Så jävla typiskt mig! så mycket roligt jag har velat fotat dom här dagarna! nelly första bad utomhus, nellys första båttur med morfar ( tack och lov fota morfar) , mm....!!!

Åh jag känner mig som en jävla bitterfitta och irriterar mig på folk...tänker alldeles för mycket!
Dessutom vill jag shoppa nya plagg till både mig och nelly. Tror jag gör en snoa redan nu och handlar online! Alldeles för fint väder för att gå inne i affärer!




vår solstråle!

Kommentarer
Postat av: Mam

Trollfian som gör en så glad..bara av att titta på na virvelvinden.Som fått sååå långa armar över nån dag bara...GOBITEN<3

2009-06-27 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0