Ett litet tips!

Gjorde mig en ansiktsscrubb nu på kvällen som jag gillade skarpt! Så jag tänkte dela med mig av den till er läsare!

1. Mixa 2,5 dl sötmandel
2. Mixa 2.5 dl havregryn
3. Blanda alltesammans ihop med 1.5 dl flytande honung (Helst ekolgisk)
Och Vips så har ni en helt naturlig ansiktsscrubb som ni kan använda dagligen med gott samvete för er hud.

Fick tipset från ett tv  program jag kollade på igår!



Nu har jag ätit vitamin B5 i 6 dagar, resultat har jag inte ännu sett då de kan ta upp till 1v-5v innan de blir bättre. det enda är att de har kommit upp någon liten skitfinne men de är väl så att de ska rensas ur först! Och de kan jag stå ut med.

FyFaan vilket rumpväder de har vart nu de senaste dagarna. Vi har för de mesta spenderat våra dagar hemma och lekt och myst. Nelly älskar när man kryper efter och jagar henne, så trots tråkväder har de skrattats en hel del här hemma!
Dessutom så har nellis börja gått på alla fyra, som en apa alltså inte på knäna utan med fötterna och händerna!! De ser så sjukt kul ut. Nej nästa vecka hoppas jag på sol så vi kan ut och cykla lite för de tycker hon om, och de gör min ben också!

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: mammamelle

hihi tack så mycket=)) det hoppas vi med,det går ju så sakta känns det som=)hoppas allt är bra med er?

2009-06-05 @ 11:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0