Tråk väder men en bra dag ändå!

som sagt,käk hos päronen + lek...Nelly envisas nu mera om att gå upp för trappen till övervåningen hemma i kryllan. Och hon är duktig, hon går helt själv bara någon går bakom utifall de skulle hända att hon sätter sig, förra veckan så tog hon och gick upp 4 gånger på raken men då blev hon slut också, spagettiben.Envisa lilla tös.Dessutom springer hon runt med sin gåvagn och ser stoltast ut i världen. Efter maten vart de besök i brunnbäck och sovdags för Nelly.Nu sover lillpruppas sen 19-30 och Matz pupmar på gymmet, själv sitter jag här och är sugen på allt och inget.
Jag har nyss sökt ett jobb, så nu får alla som önskar mig gott hålla tummarna för mig, OK!? Jag behöver verkligen ett jobb och de här vore verkligen något för mig så hoppas hoppas!

Slänger in lite pic´s nedan! Pusshejssvej













Kommentarer
Postat av: elin

vd fina ni alla är.

gud vad kul att du skriver mer nu. fortsätt med det emelie :) hoppas vi kan ses nån dag.

kram

2009-07-22 @ 09:44:19
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: mam

ÅÅ va ni är fina..så lilla fialottan lika söt som vanligt..kram<3

2009-07-23 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0