2v sjukis

Ja då har vi vart på en liten kärlekskryssning. Det har verkligen vart hur bra som helst om man bortser från sjukis mig. Jag är fortfarande inte bra, idag är de 2v sen jag blev krasslig och jävlig och jag är väl typ varken bättre eller sämre, hostar fortfarande som en dåre till jag nästintill spyr, feber till och från, natten va hemsk då jag nästan kunde simma runt i sängen. Ont i hela kroppen! det blir nog till att uppsöka idiotläkarna istan och lyssna på deras skitsnack. Jag HATAR, och de menar jag HATAAAR sjukvården för dom vet fan inte vad dom snackar om. Om jag kunde och fick skulle jag.... ja de ska vi nog inte gå in på här.

Idag är de iaf söndag och prupppväder IGEN, ovanligt va!
Vi väntar på att Nelly ska vakna så vi kan åka till Krylbo och svullakäk, jag är hungrig som ett as!
Sen blir det nog ett besök hos mormor och morfar i brunnbäck, mitt smultronställe!<3

Soo loong!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilken liten busunge:) Va söt hon är!

2009-07-19 @ 15:27:51
Postat av: Amanda

Men åh, sötaste bilden då :) Fan vad trist att vara sjuk, speciellt när de aldrig ger sig ;/ Krya på dig! Kram!

2009-07-19 @ 19:13:02
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Mikaela

vilken sötnos:)

krya på dig !

2009-07-19 @ 20:14:40
Postat av: Teres

Hm, du, kanske bäst å uppsöka sjukvården - har du testat dig om du har svininfluensan!?



Kram å krya på dig!

2009-07-20 @ 20:35:00
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: mam

HAHA..va go hon är alltid lika glad o go..stora kramen<3

2009-07-23 @ 19:26:41
Postat av: Lina

MEN GUD VA SÖT BILD :) haru världens sötaste unge eller? svar jaaa! :D

2009-07-25 @ 21:42:59
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0