Snöängeln!



Iaf över till lite roligare läsning!
Idag har väl ingen kunnat undgått att de har snöat, som bara fan!  När ska de ge sig, VÅREN? aja, de är ju trost allt bara februari än så länge. Efter att vi vart till Krylbo och käkat så åkte vi ut till Sonnbo och åkte pulka med Nelly, jag höll på att göra mig i ordning så Matz tar med henne ut och sätter henne till rätta i pulkan. När jag kommer ut så brast, alltså då menar jag verkligen BRAST ut i ett garv när jag får se Matz springer med henne liggandes i pluklan upp i en backe och skjutsar på fullt  med fart ner, och hon  säger inte ett ljud. Stackarn kom väl i en chock eller nåt. Hahaha, så som jag skrattade idag har jag inte skrattat på lääänge. Nog för att jag har otroligt kul åt nelly och hennes små bravader men de här tar priset! Här på kortet har Matz ställt ner henne i snön, och där stod hon som en pinner rakt upp och ner och är världens lyckligaste lilla skitunge. Farfar stod med filmkameran i högsta hugg! Nelly första möte med snön skulle man kunna säga, annars sitter hon ju bara i vagnen! 

Gah! Jag gör allt för den ungen, hon är den bästa som finns! Rena medicinen som hennes momor säger!

Kommentarer
Postat av: Mam

HA HAHA Sötnosen,ser ut som en liten staty..:D Typiskt Matz..

2009-02-22 @ 21:29:42
Postat av: Teres

Hahahhaha! ojoj! Ja, då har hon fått åkt pulka då iaf! :-P Tindra har ja bara vågat dra efter mig på plan mark - haha - kanske därför hon bara setat där å inte sagt så mkt mer :-D

2009-02-22 @ 21:55:34
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: MONDIE

Sv; Jaa, visst är låten underbar! <3



Nej fyfan vilken söt bild, nu dog jag! Sööötaste ungen i världen!

2009-02-23 @ 16:13:45
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Marianne

Skönt att du fick garva rejält, jag blev lite orolig efter förra bloggen. Nellypluttan är ju ursöt i sin nya overall.

2009-02-23 @ 20:57:28
Postat av: carroline

15 Tycka om 15 Inte tycka om, Skicka vidare till dom du vill veta mer om. Minst 1 Max 5 ;) (Se vad den som skicka vidare till dig har valt att skriva Under rubrikerna) Skicka vidare!



Och jag vill veta 15 av varje av: Erika/Erickkan, Jessica/Jessan, Emelie B/Backius,

Emma/Emmanyberg, Lina M/Millblomskan.

2009-02-23 @ 22:08:24
URL: http://sotaflicka.blogg.se/
Postat av: elin

men u blir jag ledesen..har vart in här 291 gånger o inga fler bilder eller texter :/ skriiiiv

2009-02-26 @ 17:57:21
URL: http://jelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0