Mjaoo!

Det är med att hitta på rubriker, jag har verkligen världens sämsta fantasi! Jag börjar alltid med att skriva sen utgår jag från vad jag har skrivit och försöker hitta på nåt. Men som sagt, svårt!

Iaf så har den här dagen vart så jäkla bra, näst intill perfekt. Vart inge stan i dag, det hanns inte med tyvärr!  men annars har vi gjot allt som va tänkt. Nu på kvällen så gjorde vi en hemma gjord pizza, som pålägg hade vi: skinka,lök, salami,tomater och ost, de va rena fröjden för smaklökarna:) sen vart de lite skönhetsvård och ansiktsmask så nu är man len som en babystärt!

nej men usch jag pallar fan inge mer nu, brukar ju sova vid de här laget!

Eller jo jag kan ju berätta att Nelly har blivit jätte duktig att sova på nätterna.
Efter massa mys och sång så lägger vi henne strax för 19.30 i sin säng, hon gnussar runt Harry hare och snutten i ansiktet sen somnar hon. Sen har hon inte vaknat för en 05-06 på morgonen, då äter hon och sen så lägger jag tillbaka henne i sin säng, hon är alltid lite wild and crazy då men lyckas iaf somna till slut. Sen så vaknar hon igen runt 08-09 lika wild and crazy som hon va när hon somnade,gossedjuren hon har ovanför huvudkudden ligger slängda överallt i sängen och där ligger hon och det bara lyser bus i ögonen på henne :) haha jag älskar den synen! men bara för att jag har skrytit om att hon har sovit så bra så kommer väl de att vända nu, iof så har hon alltid sovit bra tycker jag trots att hon aldrig har sovit hela nätter. Hmh saknar henne nu, nästan så man hoppas hon vaknar snart så man får gosa lite:)


Kommentarer
Postat av: Mam

Min vackra tös!Du är så rolig o go,så de finns inga ord att beskriva hur mysig du är.Puss på dig:D<3

2009-02-15 @ 10:02:12
Postat av: Sandra

Du är sjukt fin Emelie :)

2009-02-15 @ 10:33:09
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: MONDIE

Sv; Men snyggis, vad du är go! :) Det är inte så svårt när man hållt på ett tag, hehe ^^, Bara hojta till om du ville ha hjälp sen, ställer jättegärna upp! :)

2009-02-15 @ 18:13:44
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: syster

du är då världens finaste och bästa syster man kan önska sig! <3

2009-02-15 @ 20:16:00
Postat av: Lina

finfin bild! :)

2009-02-16 @ 16:23:28
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: malin

vackra du!

2009-02-16 @ 18:36:47
URL: http://malinmariearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0