Alla hjärtans dag!

Då var det alla hjärtans dag då! Blev mys med hela familjen i sängen i morse och Nelly fick sina 2 paket.I de ena var det 2 grodor som va kära och pussades och i de andra va de en skallra som dom hade döpt till Klara-Bella ,alla hennes andra vänner har killnamn så dom tyckte kanske att hon behövde en tjej i gänget :)
Matz fick ett par riktigt läckra Tiger of sweden kallingar nu i morse resten av paketen får han ikväll. Jag fick ett present kort på Mr.H på 800:- och geléhjärtan som vi mumsade på i morse <3Jag blev så jävla glad, jag behöver verkligen ett par nya jeans,mina gamla i st 28 bara hänger som pösmunkar :( Jag som verkligen älskade dom, Och dom som jag har nu vilket är 2 st jeans dom är syrrans.

Nu på morgonen så har vi städat, bäddat ur sängen för nya sängkläder, dammsugit, diskat och tvättmaskinen är igång...!
Nelly tycker de är så roligt när de händer saker, hon får sitta i sin matstol och titta, och idag  fick hon sällskap av Klara-Bella. Nu sover hon iaf och vi har bänkat oss framför en varsin dator, jag sitter här och Matz på sporthoj. Vi har precis sörplat te och kaffe.

När Nellsingen har vaknat så ska vi hem till hennes gammelfarmor och hälsa på, hon skulle mäta mina fötter till sockorna hon håller på och stickar till mig! De finns ju inge bättre än hemmastickade sockor! Sen ska vi ner på stan för jag ska kolla på jeans, sen ska jag bjuda Matz på käk och på eftermiddagen ska vi ut på promenad i de sjukt härliga vädret! Önskar bara att de var vår och varmare ute, men man ska inte klaga, de är ju sol iaf!
Tjillevippen!


Kommentarer
Postat av: Teres

Kram på er från oss på alla hjärtans dag!!!

2009-02-14 @ 14:09:12
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Lina

va söt ;) hon koncentrerar sej verkligen! ;)

2009-02-14 @ 14:45:32
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh vad hon är söt! mysigt med familjemys på morgonen! =)

2009-02-15 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0