Torka!



Jaha här sitter man själv en fredagskväll, matz är och pular i garaget.
Jag och Nellis har haft de super mys, vi har duschat. Vilken grej de där med duschstrålar, snacka om koncentrerad till max, hur man än gjorde för att fånga hennes uppmärksamhet va de helt lönlöst, duschstrålarna regerade. Hur mycket hon än försökte fick hon inte tag på dom?! undra vad de va som snurrade runt i hennes lilla hjärna, allt annat jag brukar ta vid går ju att fånga och stoppa i munnen!
Efter att hon somnat så tog jag min fredagsvård, hårinpackning,scrubpeela hela kroppen, avslutade med att smörja in mig med babyolja, så nu sitter jag bara och njuter med en stor kopp te framför let´s dance.

Idag så har vi tagit en prommenix till Kryllan och hälsat på Nellys mormor och morfar, moster va också hemma hon ser fortfarande ut som en prickigkorv stackarn.
What a wonderful weather!

I morgon är de lördag, Matz åker kl 06 i morgonbiti och ska angla med några vänner. jag funderar på att åka till Hedemora och besöka leksaksaffären, det ska tydligen finnas mycket kul där!  Sen frår vi se om jag hakar på Pillis och några av hennes vänner och grillar korv,de är ju så sjukt mysigt att vara ute i naturen tycker jag.

Nje om man ska ge sig nu kanske, och återkomma när man har nå vettigt att säga istället!


Kommentarer
Postat av: robyn

gud vilken sot overall!!

2009-02-20 @ 21:36:29
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmm! 1 är verkligen sugen på.den ena delen går på ca 600. har ja för mig=/

2009-02-20 @ 22:23:48
URL: http://sot
Postat av: Mam

Men herre gud,vad söt hon är gobiten..<3<3

2009-02-21 @ 17:18:44
Postat av: Lina

OH VA COOLT ME TEXTEN :) har aldrig sett nå liknande.

2009-02-23 @ 11:32:36
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0