SÖNDAG!

Åh mitt jävla skärsår i handen, tro på fan att 2 stygn har lossnat och jag har lyckats riva upp de. Tröstar mig med att trycka i mig massa glass. jaha vi får se hur de slutar, vill de inte bli bra får man väl besöka farbror doktor igen!

Igår  gick jag och min sötsak ut på älvan, Nellys farmor och farfar kom och satt barnvakt medans Nellsingen  låg och sov. Kul att komma ut , men man kan fan inte slappna av för fem öre.Jag gick och spände kroppen och nästintill hackade tänder . Man gick bara och väntade på att telefonen skulle ringa och det gjorde den tillslut så halv tolv ca drog vi  hemmåt i full fart. När vi kom hem låg hon i farmors famn hur glad som helst och hade snackat på som bara den, skönt att det gick bra! Men de va kul att komma ut iaf, se lite folk och njuta av goda alkoholfriadrinkar. Ni kan ge er fan på att jag ska ut och dansa loss den dagen jag kan ta en öl eller två!




Idag så har vi haft matz föräldrar här på mat, även Anders och Elin kom på besök. Det har vart en skön dag. Fick upp en tavellist på Nellys rum. Och det har kommit så sjukt mycket snö, man vill bara ut och åka pulka, bygga snögrottor och ha varm choklad med ostmackor med sig. Åh det ska bli så roligt när Nellsingen växer upp och man ska få göra sånt man älskade göra som barn!


Nelly med en orakad morfar!

undra om jag har nå mer att bjussa på, ni får ursäkta språket jag använder när jag skriver förresten, svordomarna är liksom en del av mig men ska försöka bli bättre!
nej men ska väl kila vidare nu! HOPP!


Gud i skruven hur kunde jag glömma?! Vi träffade de ju syssling Tindra och Matz kusin Teres i fredags hemma hos gammelfarmor Marianne! Marianne hade bullat upp ordentligt med mackor, kakor och glass. Busade och fikade och där efter tog vi en vända ner på staden och kollade läget. Mycket trevlig dag!


Här har vi Tindra gammelfarmor och nelly!

Kommentarer
Postat av: Teres

Ush, du måste ta hand om din hand!!! E dock inet ett dugg avundsjuk på dig.



Jaaaa, tack för i fredags!! Var verkligen skojjigt å träffas!



Tänkte förresten ta å förstora kortet ja tog på de tre damerna till farmor fyller, å sätta i ram - å ge från småttingarna- blir inte det bra?!

2009-02-08 @ 22:10:03
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Sandra

Vad fin du Emelie, & Nelly är helt bedårande.

Vad har du gjort med handen :S

2009-02-09 @ 07:23:55
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Lina

oh va fina bilder :)

2009-02-09 @ 10:02:11
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Mam

Gud så söt hon var, hos den stolta morfar;),,Jätte fina kort!!

2009-02-09 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0