Så jävla ledsamt!



Så här kan det se ut när man kommer in till en vild bebis. Här har hon legat vaken i 30 min innan jag tog upp henne! Satte mig i soffan och mös till hennes fantastiska ljud hon har för sig när hon snackar med alla djurn i sängen.

åh jävla skit säger jag bara, jag tror både jag och nelly har gått och blivit sviniga. Jag har ju trott att hennes röda fläck på kinden har kommit till när vi har vart ute i kylan, men nu har de ploppat upp mer runt munnen på henne, och jag själv har 2 st röda prickar som jag har trott vart plitor. Men nu när syster har hela ansiktet full så trillade poletten ner, de måste ju bara vara så?  :( Åh jag gråter, stackars oss svin + moster såklart!

ser ut att spricka upp lite ute, tror de blir en promenad!

På återseende gott folk!

Kommentarer
Postat av: elin

vad tråkigt. :/ hoppas det går över fort som tusan iaf.. sånna där svinisar smittar ju bara man tittar på dom :( har jag också haft. INTE ett dugg kul. vdet är vid avesta församlingsgård...är på torsdagar med..vill du inte hänga med på bebissång? det är på tisdagar o torsdagar...kan väl va kul o testa? det kostar inget. hur går det med gröt? har ni testat nå? jag har köpt sempers banangröt från 4 månader. den gillas :) haha..kanske jag sagt?

2009-02-17 @ 16:55:37
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Lina

säger som elin, hoppas det går över fort som FAAAN! :( söt vild bebis du har!

2009-02-17 @ 16:59:32
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Teres

Ah - inte skoj :-( Hm, undrar om det e det Tindra också har fått då?? Hin började få röda ploppar som typ ser ut som plitor igår i ansiktet... Å en på magen idag såg ja. Trodde det va allergisk reaktion mot nå - men kanske inte då?? Nu måste ja ju googla lite.



Krya på er!

2009-02-17 @ 21:44:01
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Mam

Ja du Emma!Tror mamma också har blitt ett SVIN =)....Men pappa galt,har klarat sig............Snuttefia hon kan hon<3<3

2009-02-18 @ 10:39:45
Postat av: Teres

ja, va in å läste på sjukvårdsrådgivningen - å fick se bilder där också - så då blev ja också lite säkrare på att det inte var det!





Hoppas att dte inte e nå för er heller!

Kram

2009-02-18 @ 15:27:17
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0