Puss min groda!



Kom precis hem till Kryllan och lämnade lite make up till syster som jag lånade förra helgen, i.d mineral, kan jag verkligen rekomendera för dom med fet ekonomi!
Va till synsam och kollade synen, nya linser på ingång, 3080:- fattigare nästa månad då, härligt!
Hm när ska de börja regna pengar från himlen igentligen?
Ska be pappsi leka med lite bilder på Nelly som vi ska sätta in i fina ramar sen inne i hennes rum, dom ska gå i olika rosa nyanser hade jag tänkt. jag som verkligen va emot rosa förut, nu ska allt va i rosa istället, kanske blir för mycket?! Eller nej, de tycker inte jag, de finna inga gränser när man inreder ett barnrum tycker jag, man får  leka sig fram till bra resultat helt enkelt, de ska synas att man har haft kul, eller nåt?!

För övrigt är de ju alla hjärtans dag i morgon, Nelly farmor och farfar va hem med kort och 2 st paket till Nellis som vi ska öppna tillsammans med henne i morgon bitti när vi har mys stund i sängen hela familjen!<3

Syster och hennes kompis madde drog nyss, pappa skulle skjutsa dom på någon fest, dom va så fina bägge två. Tänk att man själv har vart så ung, festat loss och gjort allt möjligt tok i sina dar.

nej nu ska jag bege mig hem i min älskades famn, där mår jag som bäst!
Tjaoo!

Kommentarer
Postat av: Mam

Va fint de vart,kan inte bli annat! Så söööt som hon är pluttan..<3

2009-02-13 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0