I går dog jag!

Ja för en kort sekund iaf! Skulle va duktig och göra rent fläkten i går (Matz jobb framöver). Sprutar på medel och ska till att putsa rent och kommer åt kanten som är vass och bred, AJ FAN! Jag vågade inte titta då jag kollar runt mig så är de blod på fläkten och till och med på stolsdynan, jag blir beordrad att sätta mig så Matz tog hand om mig. Akuten nästa , möter upp farmor som fick ta Nelly. Aja de jag vill komma till är att jag fick lov att sy, 7mm djupt blev de och de sattes 3 stygn. Jag låg som en liten unge och tjurade när dom skulle ge bedövningen JAG HATAR SPRUTOR, så jag dog (okej inte bokstavligt talat) men iaf! Hade dom haft bokmärken skulle jag fått ett för att dom tyckte jag var så duktig:) Åh herre gud sist man fick ett bokmärke va väl typ 15 år sen. När vi kom hem va Matz en riktig gentleman och åkte och köpte en STOR chokladkaka till sin skadade älskling, mmm kommer inte ihåg när jag klämde en chokladkaka ist?! Nu var jag verkligen värd det!

Kommentarer
Postat av: elin

jag har utmanat dig..kika i min blogg ;)

2009-02-04 @ 12:38:08
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Lina

WELCOME BACKIUS :D upp me en massa sötnosiga bilder nu!

2009-02-04 @ 14:03:19
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Teres

Aaaaaaaaaaj! Stackars dej å förstår dej fullt ut!!! Uh, ja svimma ju bara av å läsa inlägget nästan ju!!



Å kuuuul att du börjat blogga =)

2009-02-04 @ 14:38:30
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Lotta

oj! hoppas det går bra med fingret. Du får ta det försiktigt nästa gång!

2009-02-04 @ 16:24:40
Postat av: Mam

Du är då rolig du =)Här har du gått o fött ett barn,kan inte annat än skratta åt dig tok fia :)PUSS

2009-02-04 @ 17:40:25
Postat av: pillan

Men USCH säger jag bara, dog en sekund efter bara läst..skulle ha svimmat på direkten bara jag såg blodet, men vi är ju likadana! ;) jag tycker helt klart du va värd chokladen, ja kommer upp i veckan och kollar till dig!! :)

2009-02-04 @ 20:12:14
Postat av: pillan

jag igen, KUL att du fixat blogg!!! :)

2009-02-04 @ 20:12:58
Postat av: MONDIE

Men fyfaasen! Usch, fyy, jag hatar också sprutor. Finns fan inget läskigare, haha! ^^, Tur att du fick en choklad sen iallafall.. ;')



Superkul att du skaffat en blogg nu snygging! ;D

2009-02-05 @ 10:50:56
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0