Hårlös...

Dröjer nog inte allt för länge om jag ska fortsäffa tappa hår på det här viset!!! Det är sjukligt! Buhu:(

Nellsingen ligger och sover sen 20 min tillbaka, hoppas hon sover tills det är dags att åka till föräldragruppen kl 13.00.
I morse vaknade jag utav mig själv kl 8.30, underbart så nu känns det som man är utvilad och kan hoppa över vilan och göra sig fin och lägga ner lite extra tid framför spegeln. Får se om jag återkommer ikväll med info hur de vart på FG. Ska göra lite nytta nu!


Kommentarer
Postat av: elin

sv; haha..du är välkommen hem hit o olla när du villl..haha ;) hur funkar det med maten? julia har börjat få kött, kyckling mm :)finns burkar som det står från 5 månader..så vi har tjuvstartat lite :)

2009-02-11 @ 14:40:12
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Lina

mjoo. du har löshår va? ;) vart har du köpt de? jag har tröttnat på happyhair.se ;p vill ha lite tips!

2009-02-14 @ 14:46:10
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0