Härliga fredag!

I morse när jag låg och läste Avestatidningen i sängen så läste jag något så sjukt, jag skrattade för mig själv och nelly skrattade med mig ( hon skrattar så fort någon annan skrattar)!
"I förra veckan ryckte västmanlandspolisen ut på ett uppdrag av ett ovanligt slag. En man ringde och berättade att han hade en älg i bilen och att han och medpassageraren var påväg till sjukhus"  När polisen va på plats: "I baksätet satt en av dessa passagerare med ett djur i famnen, visserligen ingen älg men väl ett rådjur. Männen förklarade  för polisen att de hittat de skadade rådjuret efter vägen och att de skulle lämna de på Avesta lasarett för vård" Ja kunde man annat än att skratta av att läst de? sen när blev Avesta lasarett ett djursjukhus? aja, de va iaf en fin tanke men rådjuret va för skadat och var tvungen att avlivas på plats.

Idag är de verkligen kanon väder, jag tar med mig syster och drar över till Sala på vintermarknaden.

Nu är håret iaf mycket bättre, mycket ljusare och nästan inge gult alls kvar!

                                                                                                                                                                                           


De här va pappa ut och fotade i höstas tror ja?
Men de får mig att längta så jädra mycket till våren!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

lägg upp bild på din fina nyfärgade frippa! =)



kram Johanna

2009-02-27 @ 11:00:08
URL: http://item.blogg.se/
Postat av: Teres

hahhahaha - men! Hahaha - finner inga ord! Men, ja, tanken va ju god....



Väldigt fint kort!!

2009-02-27 @ 15:09:53
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: svärmor/farmor

Slå klackarna i taket på festen, du är väl värd en riktig toppenkväll. Snufsa på Nelly från mig, jag kommer att längta ihjäl mig.

2009-02-27 @ 22:53:44
Postat av: Pillan!

Läste de i tidningen jag med, kunde inte sluta skratta!! :) men såå grymkväll igår, helt underbart att du va med gumman!!! :)

2009-03-01 @ 10:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0