Älskade sol!

Tänk vad solen gör en glad! Tog en promenad efter förmiddagsvilan till Krylbo så Nelly fick busa med mormor. Sen bar de av hemmåt, tog en lite längre väg tillbaka, laddade upp lungerna med frisk luft! Alltså jag har verkligen tvångstankar när jag är ute och går, tror jag delar den med flera. Men är det så att jag möter en person som ser ut som skabb så måste jag ta några extra andetag innan jag möter den personen så att jag kan hålla andan och slippa andas in dennes baciller, för den kan ju lukta äckligt. Uh mår illa varje gång jag tänker på de!

För övrigt har jag vart och jobbat nu på kvällen på kvällen!


I lördags kom Matilda och hennes Johan på besök!

Matilda är min bästa vän sen vi va pyttepytte små och har alltid hängt ihop i vått och torrt. Hon är en sån man alltid kan vända sig till när man går in i mörkret.

Kommentarer
Postat av: Teres

Härligt med sånna vänner!



Du är utmanad i min blogg!

2009-02-10 @ 20:33:50
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0