Våran dag, kort och gott!



Jag och min solstråle leker i sanden!

LÖRDAG 26 September!

07.00 - Matz åker och ska vara med i en fiske tävling (gäddgraget), jag och Nelly har morgonmys.
10.30 - Jag och Nelly slocknar i soffan.
11.30 - vaknar med en sprallig tjej.
13.00 - Åker till colorama och köper målarfärg.
13.45 - Mot Västanfors
14.10 - Möter upp Matilda hos hennes mamma och Björn, de fikas, leks och är allmänt trevligt.
16.20 - Hemfärd
17.00 - Kommer en aningens överförfriskad (heter de så?) Matz hem.
17.30 - Skjutar Nelly till farmor och farfar  som ska tillbringa natten där.
18.30 - Pussar Nelly godnatt och kör vidare mot Krylbo.
19.30 - Gasar hem för att kolla hur läget ser ut med Matz, som sover som ett litet barn!
Nu 23.30 pustar jag ut, jag har : Dammat, damsugit, skurat golv, tvättat, hängt tvätt, rengjort toaletten och omorganiserat bland pinalerna, målat mina fynd jag fyndat på loppis VITT VITT VITT! Matz vaknar och är allmänt dryg och tycker han är sååå rolig, jag ignorerar och han somnar om!

Nu ska även jag bädda ner mig, brevid en sovandes spritfabrik...ska jag njuta av morgondagens sovmorgon, det kan du ge dig fan på! GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Teres

ojojoj vad du e effektiv!



haha - nä - den andedräkten e inge skoj - hade sån bredvid mig förra (?) helgen när Magnus hade varit på jobbfest!

2009-10-01 @ 18:41:14
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Lina

emääääääääliiiiie.. uppdatera lite oftare vettja! :D

2010-01-24 @ 13:02:37
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: maria

åhh sikken söt bild!:D

2010-02-02 @ 21:53:50
URL: http://miiaahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0