...!...?...

Har inte känt mig särskilt upplagd för att  kludda här inne på min blogg på ett tag. varje gång jag går in för att skriva några rader så blir jag lite känslosam och klickar mig här i från. vet inte riktigt va det kan bero på men nu ska jag försöka mig på ett litet inlägg iaf!

Kan ju börja med att berätta att jag och nelly följde med farmor och farfar (Nellys) till sthlm och trägårdsmässan. Där kan man snacka  inspration, wow va mycket härliga växter och inredningsdetaljer. Nelly va jätte duktig och kämpade för fullt för att vara vaken, så de vart inte så mycket sova den dagen.

I lördags va de min tjugotredje födelsedag. Jag tycker inte om att fylla år, det är inte så att jag inte vill bli gammal...jag tycker bara inte att de är nå speciellt längre så år bakade jag inte en endaste lite kaka. Min morfar som är gammal bagare bakar världens godaste tårtor gjorde en Gustavstårta som de bjöds på det fick räcka. Vi hade Matz föräldrar min pappa och syster och även min farmor här och deva alldeles lagom. Jag kan nog dra slutsatsen till de här att jag inte gillar att direkt stå i "centrum".

Idag skippar jag och malin öppna förskolan och träffas hemma hos dom idag istället, jag ska ta med mig lite tårta som vi kan mumsa på medans våra små töser leker, kan hända att vi tar en ljuvlig promenad också.

I morgon har jag tid hos frisören. Nellys farmor kommer hit och tar hand om henne medans jag får lite ny enegri i mitt vintertrötta hår. Och på fredag är det hennes farfars tur att vara barnvakt då jag och Matz drar till sthlm under dagen. Jag kan av hela mitt hjärta säga att jag älskar mina svärföräldrar som alltid finns till hands och ställer upp! Så otroligt varma människor.
<3 Ett hjärta till dom!







Kommentarer
Postat av: Lina

oh vad ska du göra med frippan? :)

2009-03-30 @ 19:15:23
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Lina

hm.. du passar ju bra i en kortare frisyr, lite spret o slingor? ;)

2009-03-30 @ 20:07:33
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: M o S

Men det är ju för att vi älskar er alla tre!

2009-03-30 @ 21:27:05
Postat av: Lina

nää, det ligger bara ostkrokar o hamburgare i den där kulan :p

2009-04-01 @ 10:19:23
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Mam

Ja Emma jag är så glad,att du fått så fina goa svärföräldrar.Håller m dig ett hjärta till dom <3

2009-04-02 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0