Tänder på gång!!!!

Fredags mys med datorn,chokladbollssmet ( orkade inte rulla fina bollar ) så hällde i en skvätt pärlsocker bara och nu sitter ja och äter de med en sked, GÖTT, sneglar med ett halvt öga på Hjälp på kanal 4, tycker de är sjuk humor helt i min smak. Som en del kanske vet så har jag är rätt så sjuk och vulgär humor! Var kan jag ha ärvt den???! Hmm....
Matz är hem till heffa och kollar in hans nyinköpta hoj.

Känner mig fortfarande lite som en sjukling med de är påväg åt rätt håll nu iaf, förhoppningsvis! Varför känner man sig som mest sjuk på kvällen för, har ni tänkt på de någongång?

Åh en stor händelse idag, Nelly börjar få en tand:) Hur häftigt är inte de? Kände de när hon höll på och tuggade på min hand att de va lite vassare än va de brukar vara. så kände efter lite nogtannare och ja, de är en liten tand påväg!!!:)Gullstrumpan vår.

Jahapp även idag har vi vart inne hela dagen, plockat med tvätten, bytt sängkläder i alla sängarna, lagat mat (tacos),damsugit och vilat. 

Kommentarer
Postat av: Mam

Jaaa vad kan du ha ärvt din sjuka humor ifrån,????hahahaha.....Åh lilla snutte gumman fått sin första tand,stora tösen nu..<3<3

2009-03-06 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0