Tisdag!

Klev upp ur sängen 9 i morse! Fixade och trixade och klockan 12 kom Sofie och hennes sötnos Alice på besök. Nelly tyckte de va jätte roligt med lite besök!


 


 



Sen kom systeryster och vi gick ut i de finfina vädret och promenerade runt lite.



Sen kom vi hem och lagade mat, idag va de korv, pepparotsås och potatis som stod på listan.
MUMS!

Skjutsade hem syster och drog iväg och städade kontoret.

Sen har kvällen inneburit mysstund och nattning!
Började träna lite här hemma, sprang upp på vinden och plockade fram mina träningsskor och började med grodhopp, sedan körde jag mage, armar, rumpa och ben. Skönt va de.
Är riktigt pepp på att skaffa mig en riktig tajt kropp nu med massa fina mukkler!
Får se hur länge de håller i sog, känner jag mig själv rätt så lägger jag av inom en månad. Jag vill börja träna på gym, men inte själv:(  Ingen vill börja med mig! Vill du?





Kommentarer
Postat av: Mam

Men vilken liten sötnosa<3<3 Och du kan lägga på dig några kilo gumman,mager som jag vet inte vad.Men du är fin ändå :)<3<3

2009-03-18 @ 08:23:27
Postat av: Mam

Alice mamma upp i dagen så söt så :)

2009-03-18 @ 08:25:27
Postat av: martina

Guud vad fin mage du har:):) är så rädd att få bristningar och slapp mage:(:( ja det är en super bra sida, så kul att kunna se allt som händer i ens kropp:):)

2009-03-18 @ 18:25:10
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

Ja precis det sägs ju att unga kvinnorns kroppar är gjorda för att föda barb:):) Och jag har fått för mig att om man e smal redan så löper man mindre risk för bristningar, men dte är bara nåt jag fått för mig för att peppa mig själv:P:P visst hade du nån olja som du smörje magen med:):) jag tänkte testa bodyshops cocobutter:)

2009-03-18 @ 20:39:25
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: pillis

du vet jag är på att träna, kan köra gymmet hemma vid mig... ;)

2009-03-19 @ 05:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0