Powerwalk!


Mallan och jag 2006

I morse ringde Mallan och undrade om vi ville haka på ner på stan för att glutta lite.
Vi gjorde oss klara och möttes nere i "stora "staden.
Jag hittade en bok med massa goa recept på sallader och en hudsalva till Nellys torra kinder.
Sedan åt vi lunch på citygallerian, de blev en avokadosallad för min del, göttans.

När vi kom hem slocknade Nelly och jag passade på att damma av här hemma och tvätta en maskin.

Runt 18 tiden klädde jag på mig för att ta en joggingrunda, hah...trodde jag ja, min kondis är inte den bästa så tog en powerwalk 1 timme istället. De va min första promenad utan barnvagn och de va såå härligt att sv'änga på armarna:)
Ska börja ett nytt liv nu tänkte ja, äta nyttigt och träna.Blir nog bra till sommaren :)

Ja de får duga för dagen!

Kommentarer
Postat av: elin

sv; åh vad mysigt o åka iväg o shoppa lite.

tänk...för ett halvår sen så låg man på bb o hade ont som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.

hoppas ni får en jättetrevlig dag i morrn o hittar massa fint.

2009-03-13 @ 20:44:28
URL: http://jelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0