Nelly 6 månader!

Åh sitter och gluttar lite på melodifestivalen, han som gör en cover på hero, såå vackert, jahaa därdök transan upp huxflux. Men hon har klippt lugg, passar henne mycket bättre. Har tänkt på de varje gång jag sett henne att hon skulle passa bättre i lugg för hennes höga panna.Good prellan!

Medans Matz är ut så har jag passat på att ha lite skönhetsvård, scrubbat kroppen,rakat bena, smort in mig i babyoil och nu färgas ögonfransarna,blinkblibk :*wonderful!

Japp nu har melodifestivalens vinnare korats, Marlena med sin operasång! gillar faktiskt låter, Va tycker ni andra, vann rätt låt eller vem tycker ni skulle få presentera Sverige? Annars gillade jag Alcazar skarpt!

Idag blev Nelly 6 månader, tiden bara springer iväg! det firade vi med en vända till Västerås Matz skulle kolla på en motorcykel och köpa lite nya fiskedrag. Nelly fick en jätte rolig hund som går och skäller, den tyckte hon om jätte mycket! Själv hittade jag en jätte söt röd topp och en vit basic t-shirt!

Jahapp nu ska jag dregla över Josh Hartnett på femman! Inte för att jag vet om filmen är bra men han är urläcker så de spelar ingen  roll:)


Kommentarer
Postat av: Teres & Tindra

Grattis Nelly på ½ års dagen! =)

2009-03-15 @ 14:51:01
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0